"Vit" helg....

Det var ju tänkt att jag skulle ta det lugnt den här helgen (vilket jag egentligen har gjort) och ägnat tiden åt en massa plugg (vilket jag inte riktigt gjorde). I torsdags gick jag i skolan till 5 sen vi på lite fest hemma hos Catrin, det var mycket trevligt. Tyvärr kom inte kameran upp något där hemma utan bara här hemma innan vi stack. Jag stack ändå hyfsat tidigt och när jag var på väg hem fick jag reda på att en tsunami brutit ut som kunde drabba oss. Mindre kul var kanske den upptäckten men som tur var klarade fina lilla Santa monica sig!

I fredags spenderade vi nästan hela dagen vid poolen med plugg. Det är faktiskt väldigt skönt att känna att man kan få två saker gjorda på samma gång, plugga medan man jobbar på brännan. Vi var också ute och gick en lång promenad på eftermiddagen vilket var skönt. På kvällen gick jag hem och hade myskväll med Samira, vi kollade film till lite vin, ost och kex. Det var faktiskt en riktigt mysig kväll.
På lördagen hängde jag med Samira till Glendale där hon skulle repa med sitt band. Vi spenderade heeela dagen där och trots att det inte hände så mycket så var det väldigt skönt att komma iväg lite och jag tyckte ändå att det blev en bra dag. På kvällen stack vi hem till Jacqueline, Therese o co på lite chill fest, även det var mycket trevligt trots att vi stack hem hyfsat tidigt.
Även söndagen spenderades vid poolen med solning och plugg, och en powerwalk på eftermiddagen. På kvällen hände det inte så mycket utan det blev mest plugg faktiskt!
Även hela dagen idag har jag mest ägnat till skolan, jag var borta och köpte blue-books till uppsatsen jag ska skriva imorgon på engelskan och förberedde mig lite inför den. Sen har jag och Amalia städat här hemma för just nu befinner sig mamma här i LA och är på väg hit. Det ska bli väldigt kul att träffa henne igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0