Och så var det helg IGEN...

Denna helgen var det tänkt att jag skulle plugga massa, vilket jag faktiskt har gjort, även om det kanske inte blivit riktigt lika mycket som jag tänkt. Min helg börjar på torsdagar, så redan då hade jag förberett (i mitt huvud) en kväll ägnad åt studier. Jag hade planerat att skriva två sidor på ett arbete jag håller på med, men det blev inte mycket mer än en halv sida, då roligare saker kom i vägen. Jag hjälpte Max o co med att vara med lite i deras musikvideo, vilket var roligare än att plugga, men som sagt en halv sida fick jag i alla fall ihop!
I fredags var det tänkt att jag skulle skriva två sidor till, men även det resulterade i en halv (slutförde den sidan jag börjat på dagen innan). Jag och Rebecca var ute på vift hela dagen därför hann jag inte med mer än så. På kvällen blev det lite party. Rebecca kom hit så gjorde vi vid oss tillsammans, sen stack vi ner till Shakar och Adam på lite förfest, vilket var mycket trevligt. Efter det var vi några stycken som stack in till Hollywood (samma ställe som förra fredagen) och det var skoj, men blev inte så långvarigt för jag var väldigt trött och orkade inte riktigt festa så mycket.
Idag började jag och Amalia dagen med att köpa sushi (som vanligt) och satte oss nere vid poolen och solade, för idag var det väldigt fint väder. Det fina vädret är helt klart på G på riktigt nu och det känns hur bra som helst! Vi satt nere vid poolen en stor del av dagen och jobbade upp brännan som vi förlorat senaste tiden och under tiden passade jag på att plugga lite. Det är lite roligare att plugga samtidigt som man solar istället för att bara sitta instängd på rummet och plugga kan jag lova. Efter det gick jag och Amalia ut på en låååång runda ner till stranden, lite ärenden när vi ändå var nere vid shoppinggatan och sen tillbaka. Det var skönt att komma ut och röra på sig lite, det var ett tag sen, skärpning!
Nu sitter jag på rummet och tar det lugnt, jag orkar inte riktigt göra något idag. Jag har skrivit en sida på arbetet(!) och det känns bra, för det var vad jag planerat att göra idag. Det blir förmodligen lite mer läsning om filmhistoria, i övrigt ska jag bara ta det lugnt ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkar som att sushi faller dig i smaken. Mmmm det ser gott ut. Du! håll fast i solen nu så att även din mamma kan jobba på brännan när jag kommer om EN vecka! hurra jippi. Puss och kram

2011-03-07 @ 09:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0