Sleeeeten

Det blev Hollywood igår igen, grymt kul! Från början var det tänkt att vi skulle gå ut fyra tjejer bara, men efter hand började folk höra av sig och säga att de var sugna på att hänga på. Vi förfestade hemma hos Malin o co. igen, där även fler förfestade som skulle på en hemmafest. Det slutade med att alla ville hänga med ut och vi blev ett gäng på ca 15 pers. Det var väldigt kul att festa tillsammans med en massa folk härifrån och jag gillade stället vi var på faktiskt!

Idag när jag vaknade kände jag mig väldigt sliten, så jag spenderade första delen av dagen i sängen till Dear John, en mycket bra film. Vi gick ner en sväng till Jacuzzin sen fram mot kvällen gick vi bort till Radde, Max o co och såg Oscarsgalan. Efter det beställde jag och Amalia hem pizza, shit vad god pizza dem har här (ja, självklart, vi är u i USA). Ingen dålig bakis-mat, men jag måste nästan säga att swedish meatballs var bättre!
Imorgon blir det att ta igen det plugg jag kommit back över helgen, tur som jag har är jag ledig på måndagar, så det ska bli skönt att göra lite nytta igen. Trots att det inte blivit mycket vettigt gjort i helgen är jag nöjd, för det har varit en väldigt rolig helg och spännande att testa på Hollywoods uteliv lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0