Shopping!

Som vanligt var jag vaken halva natten och sov länge på morgonen, det har inte varit så bra väder senaste tiden så det gör inte så mycket. När vi var klara och vidgjorda tog jag och Amalia oss ner till stan. Det blev lite shopping idag också, det är sååå kul att uppdatera garderoben. Nästan hela dagen spenderades nere i stan, vi fick väl passa på nu när vi var lediga, för idag var alla lediga från skolan. Jag är alltid ledig på måndagar annars också, men det är inte Amalia.

När vi kom hem gick jag direkt ner och tränade, riktigt skönt, för det var ett tag sen det blev ett ordentligt träningspass. Jag fattar inte att jag inte utnyttjar mer att vi har ett gym här nere på första våningen, det får definitivt bli bättring på det! Efter att jag tränat gick vi ner och handlade hem lite saker som börjar ta slut här hemma, sen tog vi ett bad i jacuzzin, som vanligt. Det blir väl inte lika mycket av den sen när vädret blir varmare antar jag.
Nu sitter jag här hemma och börjar känna mig lite stressad över läxan, jag har bestämt mig för att göra min filmläxa idag så att jag kan koncentrera mig på teaterläxan imorgon när jag köpt boken till den. Jag tror faktiskt att jag har läget under kontroll, det känns så! Imorgon tänkte jag också passa på att köpa en cykel under min tre timmars långa håltimme under dagen, det känner jag skulle underlätta mycket i min vardag. Jag funderar också på att crasha en teaterklass imorgon kväll och släppa den jag har på onsdagar. Jag har hört att den läraren som har teater då är sjukt bra och det skulle också innebära att jag var helt ledig på onsdagar också. Där emot kommer jag då gå från 9.30 - 22.00 på tisdagar, vilket kanske kan bli tufft. Jag får helt enkelt se hur jag gör. Hur som helst ser jag faktiskt fram emot en ny vecka i skolan!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej

Oj vad det ska bli spännande att se dina nya kläder. Jag tänker inte ta med kläder eftersom att din garderob verkar väldigt både spännande och uppdaterad:-) Att investera i en cykel är klokt tycker jag då får du så mycket positivt gratis. Är det mycket billigare med kläder eller är det ungefär samma priser som här? Kan du inte lägga ut bilder på kläderna så jag kan föreställa mig själv i dem ha ha ha. Puss och kram. Mamma

2011-02-22 @ 13:33:26
Postat av: Caroline

Haha nej du behöver inte ta med något hemifrån, här är så mycket fint så jag vill bara handla massa egentligen! Mycket är billigare här än i Sverige, men sen beror det ju också på vad och vart man handlar det. Märkeskläder, elektronik och sånt är billigare här. Jag ska se om jag kan ta lite bilder på kläderna och lägga upp i nästa inlägg så du kan se haha! Puss och kram!

2011-02-22 @ 22:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0