Film film film

Gårdagen blev inte riktigt som väntat. Efter engelskan gick jag bort för att gå på min andra lektion som var filmproduktion. När lektionen skulle börja så var där fortfarande inga elever, ingen lärare och klassrummet var släkt och låst. Jag fattade ingenting och gör fortfarande inte det men hur som helst så löste det sig bra. 15 minuter efter att min klass skulle börjat så började en annan filmklass (filmmaking), den lättare variationen av den avancerade jag crashade i onsdags. Den kursen hade både Shakar och Radde så jag gick dit och bestämde mig för att crasha den istället. Det var jätte kul att ha lektion tillsammans med några jag känner och jag lyckades få den! Detta blev ett mycket roligare och bättre alternativ än att jag skulle gått filmproduktionen, så det fanns väl en mening med det. Nu slipper jag tänka på att jag ska kämpa mig igenom en avancerad filmklass och tar istället den enklare nu första terminen då jag inte riktigt kommit in i engelskan än. På kvällen blev det grillning, jacuzzi och sen film hemma hos Radde o co. Rätt trevlig kväll ändå.
Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, jag och Amalia gick ner en sväng till stan och kollade runt lite, sen satte vi oss på ett ställe för att beställa in mat och bara sitta där och ha allmänt mysigt. Efter ett tag kom fyra killkompisar förbi och gjorde oss sällskap.
Vädret är kasst så jag har ingen energi till att göra något, jag tror faktiskt bara det blir jacuzzi och lite läxor trots att det är fredagskväll. Det kan vara rätt skönt faktiskt. Man får passa på nu under de lediga dagarna att göra läxorna, det kommer förmodligen bli en hel del framöver.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman

Vad härligt att ni har tillgång till jaccuzzi! Det kan väl vara bra att vädret är lite sådär då kan du lättare fokusera skolan. Verkar som att du har tur när det gäller kurser. Den lättare filmkursen verkar som ett bra alternativ. Jag räknar ner dagarna snart går vi in i mars. Kan knappt fatta att jag snart ska få pussa på dig. Kram Mamma

2011-02-20 @ 21:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0